wtorek, 30 kwietnia 2013

Are you there? It's just a beginning...

Wiosna tuż tuż. Czas na porządki. Nie tylko te w domu, ale i te związane z ciałem. A najlepszym lekiem na to jest sport. Kocham sport. Jednocześnie kocham modę i wydawać by się mogło, że te dwie rzeczy się wykluczają. No bo jak... zmęczenie, pot… jak to może być fashion? Jednak myślę, że wszędzie można wcisnąć odrobinę stylu i pokazać swoją osobowość. Nie trzeba z tego rezygnować.

Często szukając ubrań odpowiednich do treningu, znajduję jakieś ciekawostki, gadżety, które bardzo mi się podobają i również chciałabym pokazać je innym. Poza tym nie natknęłam się na miejsce w internecie, które łączyło by obie te tematyki - modę i sport. Więc pomyślałam... czemu nie? A więc jestem.


Spring is coming. It's time to tidy up. Not only our house, also our body. The best way to keep fit is a sport. I love sport. I also love fashion and I'm going to combine both of these things. There is no doubt that we can show our personality and our style during sports. We don't have to abandon this.
Often, during looking for some sport clothes, I'm finding interesting stuff, gadgets.
I want to share with it. So I'm here.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz